Blogin päivittely on jäänyt, mutta sen sijaan arkielämän livepäivittelyä on ollut senkin edestä.

Syksyn koleat säät aiheuttavat minulle niin montaa harmia kipuineen, että en jaksa enää blogiin tulla marisemaan.

Äiti voi olosuhteisiin nähden ihan hyvin ja mielialakin on ajoittain suorastaan riehakas ;) Olen jo oppinut ne aihepiirit, joista äiti tykkää. Välillä laulamme vanhoja lauluja, jotka ovat mieleen jääneet. Muistan, kun äiti sanoi aikoinaan mulle, että jospa läksytkin jäisivät yhtä hyvin mieleen, mitä nuo iskelmien sanat.

Tänään menen äidin luo tarkistamaan onko siellä siirrytty tunti taaksepäin...samalla hoituu äänestäminen, kun on vaalipaikka matkan varrella.

Minä siirryin jo viikko sitten talviaikaan untuvatäkin merkeissä ja nyt on sitten nukuttava makkarin ikkuna hieman raollaan. Muuten on ihana peitto...ei aiheuta allergiaa ainakaan minulle ja on niin kevyt. Mies ne meille osti ja olivat niin hintavat, että olin oikeasti pyörtyä. Ehkä ne sitten lämmittävät loppuelämän.

Eilen oli naapurin kaima istumassa iltaa ja paransimme maailmaa...moitimme TV-ohjelmat ihan lyttyyn, kun lauantai-iltana ei edes tule mitään katsottavaa "meidän ikäisille"...no minähän nyt vahdin tuota BB:tä Subilta, vaikka pientä kisaväsymistä onkin ilmennyt...

Hauvalle on varattu eläinlääkäri marraskuun lopussa. Lopetetaan juoksuajat tykkänään, kun pentuja ei aioita tuottaa...ettei vaan tule märkäkohtua...tai muuta vastaavaa.

Nyt ylös, ulos ja lenkille...minä tosin lähden autolla, koska sää on aika kamala!