Heh...eipä todella olisi kannattanut tulla tänne notkumaan, kun palvelu pelittää niin älyttömän hitaasti ja toisekseen, kun minulla ei ole mitään mielenkiintoista sanottavaa...siis kirjoitettavaa.

Kauniita syyspäiviä olen saanut ihastella, mutta tuskin kovin ideaalia on ryhtyä säitä pohtimaan.
Olen tutuissa syysfiilingeissä. Toisaalta puhtia täynnä, mutta kaiken toteuttaminen jää huomiseen ja sitten taas huomiseen jne. Aika menee suuria suunnitellessa...

Tänään olin ex-naapurini moraalisena tukena auton katsastuksessa ja samalla piipahdimme pienellä shoppingilla. Mukaan tarttui iso taulupohja, joka tosiaan oli niin iso, että hyvä kun autoon sopi. Siihen aion maalata sielunmaisemaa, kunhan pääsen väreistä selvyyteen. Mieleni tekisi maalata tilateos mustaa ja punaista...siitä on jo visio päässä...saa nyt nähdä mitä tulee...vai hautautuuko taulupohja vaatehuoneen uumeniin.

Syysflunssa on vaivannut senverran, että en ole käynyt äitiä moikkaamassa muutamaan päivään. Loppuviikosta aion kyllä mennä. Soittanut tietenkin olen ja kertonut olevani flunssassa. Keuhkot olivat pari päivää niin kipeinä, että oli vaikeata nukkua...suunnittelin jo tohtorille menoa. Aloitin kuitenkin viikon Prednisolon- kuurin ja oireet helpottuivat heti. Aikamoinen lääke tuo maaginen kortisooni...

Tänään käytin aamupäivällä koiruliinin lääkärissä, kun sillä ilmiselvästi oli jotain vaivaa alapäässä (juoksun lisäksi)...no...anaalirauhasethan siellä olivat mönjää täynnä. Olen yrittänyt itse niitä tyhjentää, mutta varmaan olen liian helläkätinen, kun en saa mitään tulemaan. Nyt pieni kultani nukkuu jalkojeni juuressa rauhallista koiranunta.

No...tämmöistä päiväkimaraa tänään...eikä mulla muka ollut mitään sanottavaa...ai niin...alussa taisin mainita jotain mielenkiinoisesta, mutta tämä oli vain tajunnanvirtaa äkkiseltään ja kuitti tästä päivästä.